Ideasta ja tuotteesta brändiksi -koulutus

Tehokas, kattava ja käytännönläheinen koulutus hallittuun brändin rakentamiseen kaikille nykyisille tai tuleville tuotteille ja palveluille joissa on ideaa.

Kolmiosainen kurssi antaa avaimet brändin rakentamiseen ja brändin viestinnän hallintaan.

Saattueen brändikoulutus on Metropolian korkeakouluympäristössä kasvatettu ja testattu koulutuskokonaisuus, joka on nyt muokattu tiiviiksi kolmen workshopin paketiksi suoraan ammattikäyttöön. Koulutuksen sisältö nojaa yli 20 vuoden käytännön kokemukseen Suomen merkittävimpien brändien rakentamisesta kotimaisille ja kansainvälisille markkinoille sekä maailman parhaiden brändikeissien tarjoamiin oppeihin.

Koulutuksessa voidaan käyttää oppimisen välineenä kurssilaisen omaa brändiä – olemassa olevaa tai vasta syntymässä olevaa. Kurssin päätteeksi olet valmis rakentamaan hallitusti brändiäsi ja sen arvoa markkinoilla.

Kaiken olennaisen kiteyttävä kurssi koostuu kolmesta loogisesti etenevästä ja toisiaan täydentävästä workshopista. Kokonaisuuden sijaan voit myös valita vain yhden tai kaksi kurssia. 

”Mikon brändiosaaminen on huikeaa, hän osaa hyvin kiteyttää ja sanoittaa brändin rakentamiseen tarvittavat rakennuspalikat. Mikon Luovi-hankkeessa tekemä luovien alojen ammattilaisille suunnattu brändikoulutus on ollut huippua! Tehtävät ovat luovuutta ruokkivia ja opiskelijoilta on tullut paljon kiittävää palautetta.”

- Matleena Kaurila, projektipäällikkö Metropolia Ammattikorkeakoulu

Koulutuksen sisältö

WORKSHOP 1.

VETOVOIMAINEN BRÄNDI MARKKINAN TASOLLA

  • Brändin sisällön ja lisäarvon kiteyttäminen
  • Brändin vetovoimaisen tarinan rakentaminen markkinoille
  • Brändin ulkoiset tunnusmerkit

WORKSHOP 2.

BRÄNDIN ISKEVÄ KERRONTA ERI MEDIAYMPÄRISTÖISSÄ

  • Eri medioiden viestinnälliset ja tekniset mahdollisuudet
  • Mediaympäristön hahmottaminen
  • Kanavasuunnittelu ja sen perusteet

WORKSHOP 3.

BRÄNDIVIESTINNÄN LUOVAT TOTEUTUKSET

  • Brändin markkinointiviestinnän sisällön suunnittelu ja tuotanto
  • Markkinointiviestinnän luovan toteuttamisen workflow

Kiinnostaako hallittu brändin rakentaminen?